مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 13:072022-03-29سياسي

تکمیل همه پروژه های نیمه تمام دانشگاهی استان سمنان


استاندار سمنان بر تکمیل همه پروژه های نیمه تمام و خصوصا پروژه های نیمه کاره دانشگاهی تاکید کرد.

- سیدمحمدرضا هاشمی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: استاندار سمنان در پایان سخنان خود تصریح کرد : لازم است تا در سال 1401 ، تمامی دستگاه های اجرایی استان از جمله دانشگاههای استان ، نسبت به تکمیل پروزه های عمرانی نیمه تمام و بهره برداری کامل از این طرح ها اهتمام نمایند.

استاندار سمنان با اشاره به وعده های دولت سیزدهم گفت: در دولت دکتر رییسی ، رییس جمهور دولت سیزدهم ، وقت ما وقف خدمت و پیگیری امور مردم است .

هاشمی با تجلیل از تلاش و خدمات پرسنل کادر بهداشت و درمان استان در مبارزه با ویروس کرونا گفت: کادر پرتلاش بهداشت و درمان استان از زمان فراگیری کرونا همواره در خط مقدم مبارزه با این ویروس مهلک بوده و به معنای واقعی برای خدمت رسانی به مردم و حفظ سلامت انسانها ، جان خود را در کف دست گرفتند.

استاندار سمنان با تمجید از تلاش مجموعه پرسنل دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان تلاش این عزیزان را قابل ستایش دانست و عنوان کرد : بر اساس آمار و نتایج اعلام شده ، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ، یکی از دانشگاههای موفق با عملکرد بسیار خوب در سطح کشور می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل همه پروژه های نیمه تمام دانشگاهی استان سمنان

تکمیل همه پروژه های نیمه تمام دانشگاهی استان سمنان