مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 12:572022-03-29سياسي

تجهیز بخش ناباروری بیمارستان بنت الهدی بجنورد به سرعت انجام میشود


معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت گفت: برای تکمیل و تجهیز بخش های نوزادان و ناباروری بیمارستان بنت الهدی بجنورد به سرعت اقدام خواهیم کرد.

- ، بهروز رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار مسئولان علوم پزشکی خراسان شمالی و نمایندگان مجلس، اظهار کرد: باید روحیه نشاط را در بین همکاران حوزه سلامت تزریق کنیم تا بتوانیم با خدمت بی منت خود، لبخند رضایت بر چهره مردم ببینیم.

وی تصریح کرد: خدمت بی منت و حفظ کرامت مردم در ارائه خدمات حوزه سلامت و داشتن گوش شنوا برای شنیدن دردهای مردم از جمله مصادیق مدیریت جهادی است چرا که جایگاه ها و موقعیت ها گذرا بوده و فقط خدمت به مردم پایدار است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت موضوع سلامت را از جمله مهم ترین حوزه ها در نظام های مختلف جهان دانست و بیان کرد: تجربه موفق ادغام آموزش پزشکی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می تواند به عنوان یک الگو در دیگر نظام ها استفاده شود.

رحیمی با تأکید بر اینکه نباید به تجربه های تلخ گذشته برگردیم، گفت: نمونه و الگوی قرارگیری صنعت در کنار دانشگاه و شکل گیری نظام تربیت از آموزش به تولید و ارائه خدمات، دانشگاه های علوم پزشکی هستند که مسئولیت خطیر آموزش پزشکی در نظام سلامت را برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بخش ناباروری بیمارستان بنت الهدی بجنورد به سرعت انجام میشود

تجهیز بخش ناباروری بیمارستان بنت الهدی بجنورد به سرعت انجام میشود