مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 12:222022-03-29اجتماعي

دانشگاه های لرستان برای رفع مشکلات حضوری شدن کلاس ها هم فکری کنند


همه دانشگاه های این استان باید برای رفع مشکلات حضوری شدن کلاس های درس هم فکری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نظری امروز سه شنبه در نشست مجازی رؤسا و معاونان آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان در سخنانی گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان باید با ارائه راهکارها و هم اندیشی و هم فکری، کوشش کنند بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و حضوری شدن کلاس ها بدون هیچ گونه مشکلی انجام شود.

وی تصریح کرد: از نگاه جزیره ای باید پرهیز کرد و هم اندیشی بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان را در راستای رفع مشکلات و چالش ها بایستی گسترش داد و اینگونه نشست ها درباره موضوعات گوناگون، تداوم داشته باشند.

سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان باید از ظرفیت و تجربیات همدیگر برای رفع مشکلات و چالش های درون دانشگاهی، استفاده کنند.

بنابراین گزارش، در این نشست رؤسا و معاونان آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان از جمله دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی، علمی کاربردی، فرهنگیان، آیت الله العظمی بروجردی و … هرکدام راهکارها و مشکلات مرتبط با بازگشایی و حضوری شدن کلاس های نظام دانشگاهی استان را تشریح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های لرستان برای رفع مشکلات حضوری شدن کلاس ها هم فکری کنند

دانشگاه های لرستان برای رفع مشکلات حضوری شدن کلاس ها هم فکری کنند