مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:522022-03-29ورزشي

بوی بهبود از اوضاع سفر به خوزستان می آید


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: در مقایسه با سه سال گذشته استقبال و سفر مسافران نوروزی از این استان بسیار خوب است.

- پیمان نبهانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جلساتی را در خصوص خدمات رسانی و ارایه امکانات به مسافران نوروزی برگزار کردیم و طی آن ستاد اجرایی (استانداری خوزستان) وظیفه هر نهادی را تعیین کرد.

وی ادامه داد: خدمات آب رسانی و امکانات زیرساختی استان که قابل رفع بودن رفع شدند و در سراسر استان برای اسکان مسافران طرح هایی براساس روحیه مسافران در نظر گرفته شد و در حال اجرا هستند.

نبهانی با بیان اینکه مسیرهای خوزستان با ازدحام مسافر مواجه شده است گفت: در خصوص هتل ها وضعیت اقامت 100 درصد است و همچنین مسافرانی که امکان اقامت در هتل ها ندارند می توانند در مدارس سطح استان اقامت کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان افزود: اردوگاه های دولتی، مهمانسراها، پارک ها و سالن های ورزشی نیز به تناسب اقامت برای مسافران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بعضی از مسافران در کمپ های عشایری اقامت می کنند گفت: بخشی از مسافران براساس علاقه شخصی اسکان در چادرهای عشایری را می پسندند و ما امکاناتی برای رفاه بیشتر این مسافران قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی بهبود از اوضاع سفر به خوزستان می آید

بوی بهبود از اوضاع سفر به خوزستان می آید