مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-29اقتصادي

بهره مندی بیش از 95 درصدی کرمانشاهیان از نعمت گاز


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از بهره مندی بیش از 95 درصدی کرمانشاهیان از نعمت گاز در بخش های تجاری، خانگی و صنعتی در شهر و روستا خبر داد.

- اظهار کرد: 650 هزار مشترک در بخش های مختلف خانگی تجاری و صنعتی در استان کرمانشاه از گاز استفاده می کنند که روزانه 15 میلیون متر مکعب مصرف می شود.

وی در خصوص آمار استفاده خانوارهای شهری و روستایی در استان کرمانشاه از گاز، افزود: بیش از 99 درصد خانوارهای شهری در قالب 30 شهر و بیش از 84 درصد خانوارهای روستایی در قالب یک هزار و 792 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: در مجموع مصرف کنندگان و مشترکین در بخش های تجاری، خانگی و صنعتی در شهر و روستا بیش از 95 درصد خانوارها از نعمت گاز برخوردارند.

شهبازی خاطرنشان کرد: در بخش صنعت 2 هزار و 500 واحد صنعتی، 18 شهرک صنعتی و 74 جایگاه سی ان جی، گاز دارند و یازده هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در استان کرمانشاه کار شده است.

وی بیان کرد: نگهداری و تعمیرات به موقع شبکه گازرسانی در استان کرمانشاه باید انجام شود تا بتوان در تمامی فصول سال و خصوصاً فصول سرد، بدون مشکل از نعمت گاز استفاده بهینه داشت.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت: در بحث اجرایی در شهر ریجاب و ازگله شبکه گازرسانی به اتمام رسیده و شبکه اصلی در حال اجراست که با احت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 95 درصدی کرمانشاهیان از نعمت گاز

بهره مندی بیش از 95 درصدی کرمانشاهیان از نعمت گاز