مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-29سياسي

طرح ویژه عیدانه سازمان استاندارد اجرا شد


مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد گفت: طرح ویژه عیدانه سازمان استاندارد با هدف ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان و مردم اجرا شد.

- ، پیمان پیرایش صبح سه شنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: طرح ویژه عیدانه این سازمان در سال نو و قرن جدید با همکاری مدیران کل میدانی و استانی 31 استان کشور از 15 اسفندماه 1400 تا 15 فروردین 1401 طراحی شده و در حال اجرا است.

وی بیان کرد: به استناد ماده 17 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد کشور این سازمان مکلف است در مواردی که از نظر ایمنی و بهداشت برای کشور حائز اهمیت است ورود و نظارت کند و نتایج به دست آمده از نظارت های به دست آمده را به اطلاع مقامات استانی، کشوری و آحاد مردم برساند.

وی بیان کرد: بر اساس همین قانون مقرر شده در 31 استان کشور در راستای رفاه حال خانواده هایی که در نوروز به سفر می روند شیوه خدمات رسانی در هتل ها، هتل آپارتمان ها، رستوران ها، زائرسراهای اداره های کل استانی، خدمات، کالاها، مراکز تفریحی و خدماتی با همکاری دستگاه های صادر کننده مجوز فعالیت این بخش از خدمات دهندگان بررسی و نظارت لازم صورت گیرد.

پیرایش ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ایرادها احصا و برطرف و نتایج این بررسی به مقام های مسئول و صادر کننده مجوز اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه عیدانه سازمان استاندارد اجرا شد

طرح ویژه عیدانه سازمان استاندارد اجرا شد