مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-29اقتصادي

حمایت از تولیدکنندگان جدی پیگیری شود


استاندار همدان با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی از تولید و تولید کنندگان در دستور کار قرار گیرد گفت: نباید تصمیماتی گرفته شود که موجب دلسردی تولیدکنندگان را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد پیش از ظهر امروز و در دیدار با رییس سازمان تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه بازرسی های پنهان و آشکار مجموعه نظارتی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، نقش موثری در کنترل بازار شب عید و ثبات قیمت ها داشت اظهار کرد: مجموعه ارکان نظام در استان، ثبات و کنترل بازار پیش و پس از نوروز را تایید می کنند.

  وی گفت: طی برگزاری جلسات مستمر ستاد اقدام مشترک و تنظیم بازار و همکاری دستگاه های اجرایی مربوطه، مشکل و مساله خاصی در زمینه مهار قیمت ها، وفور کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، مرغ و تخم مرغ.

و تأمین آن در بازار امسال وجود نداشت.

استاندار همدان ادامه داد: سازمان تعزیرات حکومتی در هفته های منتهی به پایان سال با انجام بازدید ها، نظارت های میدانی، سفر به شهرستان ها و تشکیل جلسات مشترک تنظیم بازار استان و شهرستان، نقش موثری در این ثبات و کنترل قیمت ها ایفا کرد.

وی گفت: حل مشکل گرانی میوه در همدان یک مطالبه و خواست عمومی بود، با راه اندازی میادین میوه و تره بار برای عرضه کالا به شکل مستقیم و بی واسطه، نظارت بر انجام و اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولیدکنندگان جدی پیگیری شود

حمایت از تولیدکنندگان جدی پیگیری شود