مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 09:522022-03-29ورزشي

50 درصد نیروهای پارس جنوبی بومی هستند/ بدهکاری تیم پارس جنوبی جم صفر شد


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی گفت: قانون از ما می خواهد تا 50 درصد نیروهای پارس جنوبی از نیروهای بومی انتخاب شود که که این کار انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، سخاوت اسدی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر به مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به عسلویه اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام تلاش از طریق جنگ روانی، سعی بر بی ارزش نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی تاکید کرد: در مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه پروژه های مختلفی به ارزش 24 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام گرفت.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم پارس جنوبی جم با 17 میلیارد تومان بدهی در قعر جدول قرار داشته است اما هم اکنون این تیم دیگر بدهی ندارد و امیدواریم با حمایت های انجام شده به لیگ برتر برسد.

اسدی با اشاره به اینکه برداشت روزانه گاز از میدان مشترک پارس جنوبی 700 میلیون متر معکب است، تصریح کرد: تاکنون تولید تجمعی مجموعه پارس جنوبی بیش از دو هزار میلیارد مترمکعب گاز غنی به ارزش 360 میلیارد دلار است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی با بیان اینکه 815 میلیارد دلار اعتبار در حوزه صنعت نفت سرمایه گذاری شده است، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد نیروهای پارس جنوبی بومی هستند/ بدهکاری تیم پارس جنوبی جم صفر شد

50 درصد نیروهای پارس جنوبی بومی هستند/ بدهکاری تیم پارس جنوبی جم صفر شد