مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 09:522022-03-29سياسي

شرکت های دانش بنیان حمایت قضایی می شوند/بازگشت 21 شرکت به چرخه فعالیت در یزد


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اهمیت بازگشت تاکنون 21 شرکت مشکل دار به چرخه فعالیت استان، گفت: از ظرفیت ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در جریان دیدار با آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی دارالعباده، اظهار کرد: تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) نامگذاری شده است در اولویت برنامه ریزی و اجرایی دستگاه قضا در استان یزد است.

وی افزود: در سال جاری نیز تلاش خواهد شد همه ظرفیت ها در مسیر تحقق شعار سال بسیج شوند تا منویات مقام معظم رهبری و سیاست های رییس قوه قضاییه اجرایی شود.

رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اهمیت راه اندازی سایت حامی برای حذف همه واسطه ها و تسهیل ارتباط اربابان صنایع و صاحبان مهارت با ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی گفت: دادگستری در مسیر تحقق شعار سال تمام قد در میدان عمل ایستاده است.

دهشیری تصریح کرد: در سال گذشته 370 درخواست شرکت ها و واحد های تولیدی در سامانه حامی ثبت شد که 272 مورد آن پس از بررسی کارگروه اولیه در صحن عمومی ستاد طرح و منجر به صدور 239 مصوبه شد.

وی تحقق شعار سال را در گرو همکاری تمام اقشار و نهادهای مختلف دانست و خاطرنشان کرد: مشکل 21 شرکت نیز با مکاتبه حل شد و 55


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان حمایت قضایی می شوند/بازگشت 21 شرکت به چرخه فعالیت در یزد

شرکت های دانش بنیان حمایت قضایی می شوند/بازگشت 21 شرکت به چرخه فعالیت در یزد