مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 09:322022-03-29اقتصادي

دَمی در مزرعه


شاید اولین موضوعی که پس از شنیدن کلمه گردشگری در ذهن اذعان شکل می گیرد، حضور گردشگران در مناطق تفریحی و توریستی مانند دامنه های کوه ها، حضور در کنار رودخانه ها، - آبشارها، ابنیه تاریخی و .

برای لذت بردن از طبیعت خدادادی است، اما در چند دهه گذشته سمت و سوی صنعت گردشگری مرتبا در حال تغییر است و شاهد رشد این صنعت هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عموما سفر کردن با کسب تجربه همراه است، بنابراین افرادی که به دنبال کسب تجربه های جدید هستند، سفر خود را محدود به بازدید از جاذبه های گردشگری معروف در سطح جهان نمی کنند، بلکه انواع مختلف گردشگری را در سفر تجربه می کنند.

گردشگری کشاورزی در ایران در چندین سال اخیر مورد توجه متولیان در این حوزه قرار گرفته است، برخی از روستاهای کشور اکنون مقصد گردشگری کشاورزی هستند، اما به نظر می رسد برای توسعه این گردشگری نیازمند یکسری زیرساخت ها و اصلاح قوانین هستیم.

در هر استان از کشور، متناسب با تولیدات در حوزه کشاورزی، می توان در فصل داشت، کاشت و برداشت پذیرای گردشگران مختلف از اقصی نقاط جهان باشیم، برای مثال در شالیزارهای برنج، مزارع گندم، آفتابگردان، کلزا و .

هر کدام مناظر زیبایی را در فصل برداشت برای لذت بردن گردشگران فراهم می کنند، این ظرفیت می تواند مورد توجه برای افزایش درآمد کشاورزان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دَمی در مزرعه

دَمی در مزرعه