مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 09:072022-03-29بين الملل

ائتلاف عربی اسراییلی در رویارویی با ایران موفق نخواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رای الیوم امروز در سرمقاله خود با اشاره به نشست النقب و نیز دو نشست دیگر که در شرم الشیخ مصر و عقبه اردن برگزار شد، - سردبیر رأی الیوم گفت: تعیین اسراییل به عنوان رهبر ائتلاف ناتوی منطقه ای خطای بزرگی است.

این ائتلاف در رویارویی با ایران و محور مقاومت موفق نخواهد بود به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رای الیوم امروز در سرمقاله خود با اشاره به نشست النقب و نیز دو نشست دیگر که در شرم الشیخ مصر و عقبه اردن برگزار شد، به بررسی و تحلیل ابعاد مختلف این نشست ها پرداخت و نوشت: سه نشست سران در پنج روز گذشته در نقب، شرم الشیخ و عقبه برگزار شدند و اسراییل بازیگر مستقیم یا غیرمستقیم آن ها بوده است.

وی هدف از برگزاری این نشست ها را انتخاب اسراییل به عنوان رهبر منطقه و تأسیس ائتلاف ناتوی عربی-اسراییلی براساس توافق های صلح و عادی سازی دانست.

عطوان در ادامه تاکید کرد که نشست عقبه (روز یکشنبه) که بلینکن و همتایان مصری، اماراتی، مراکشی و بحرینی او در آن حضور داشتند و میزبان آن اسراییل بود، به نظر ما (نویسنده) خطرناک ترین است، زیرا استقبال رسمی و علنی کشور های عربی را از دولت اشغالگر در تمامی سطوح به ثبت می رساند و امنیت و حضورش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف عربی اسراییلی در رویارویی با ایران موفق نخواهد بود

ائتلاف عربی اسراییلی در رویارویی با ایران موفق نخواهد بود