مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 08:572022-03-29سياسي

عبور از مرز رویا


رویای دختر نابینای اصفهانی حالا به واقعیت پیوسته و او سفرهای جهانگردی خود را آغاز کرده و می خواهد سفیر فرهنگی ایران و به ویژه جامعه توان خواهان در دنیا باشد.

- سیده منیره السادات حسینی که خانواده و دوستانش او را به نام دریا می شناسند، با مشکل کم بینایی متولد شده، اما از همان دوران کودکی عاشق یادگیری زبان های خارجی بوده و اکنون که وارد 22 سالگی شده، 11 زبان زنده دنیا را در سطوح مختلف می داند.

هدف دریا از یادگیری زبان های مختلف، سفر به نقاط مختلف و گفت وگو با مردم دنیا با زبان خودشان بود و در راه رسیدن به این هدف، مشکل جسمی و مالی هم نتوانست سد راه او شود.

سرانجام از 12 آذر 1400، مصادف با روز جهانی معلولان، سفر ماجراجویانه خودش را آغاز کرد و به ارمنستان رفت و اکنون نیز در کشور ترکیه است.

چند سال قبل که به مناسبت روز جهانی نابینایان گفت وگویی با دریا داشتم از رویایش برای جهانگردی و دیدن کشورهای مختلف دنیا گفت و حالا آغاز سفرهای جهانگردی او بهانه خوبی بود تا درباره واقعی شدن این رویا گپ وگفتی داشته باشیم.

دریا این روزها آنقدر خوشحال است که نمی داند چطور این خوشحالی را ابراز کند، با شور و شوق فراوان از سفرها و تجربیات سخت و شیرینی که در این مدت داشته برایم می گوید و امیدوار است روزی بتواند روای این سفرها برای دختران ایرانی و به ویژه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از مرز رویا

عبور از مرز رویا