مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 08:122022-03-29اجتماعي

سفر نوروزی به یکی از بی نظیرترین آبشارهای ایران در سرپل ذهاب


به گفته رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان سرپل ذهاب، آبشار آپارتمانی پیران به عنوان یکی از بی نظیرترین و بلندترین آبشارهای ایران این روزها پذیرای گردشگران زیادی است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان سرپل ذهاب، آبشار آپارتمانی پیران به عنوان یکی از بی نظیرترین و بلندترین آبشارهای ایران این روزها پذیرای گردشگران زیادی است.

مظفر غلامی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وجود جاذبه های گردشگری متعدد در سرپلذهاب، اظهار کرد: شهر باستانی سرپلذهاب به واسطه جاذبه های گردشگری زیاد بویژه در حوزه تاریخی و طبیعی در نوروز امسال میزبان گردشگران زیادی است.

وی افزود: یکی از مهمترین این جاذبه ها، آبشار آپارتمانی پیران است که سه طبقه و حدود 180 متر ارتفاع دارد و از بی نظیرترین و بلندترین آبشارهای ایران به شمار می رود.

رییس میراث فرهنگی سرپلذهاب با بیان اینکه این آبشار در فاصله یازده کیلومتری شهر سرپلذهاب واقع شده، گفت: برای رسیدن به آبشار پیران دو مسیر وجود دارد؛ یکی از پایین آبشار است که از طریق روستای پیران می توان به آن رسید و دیگر از بالای آبشار است که از طریق روستای ژالگه قابل دسترسی است.

به گفته این مسئول تا پیش از شیوع کرونا، در ایام نوروز حدود 36 هزار نفر از آبشار پیران بازدید می کردند که امید است با توجه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نوروزی به یکی از بی نظیرترین آبشارهای ایران در سرپل ذهاب

سفر نوروزی به یکی از بی نظیرترین آبشارهای ایران در سرپل ذهاب