مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 08:122022-03-29سياسي

اولین گواهینامه محصولات فناورانه در استاندارد ایلام صادر شد


مدیر کل استاندارد ایلام از صدور اولین گواهینامه محصولات فناورانه ( COP T-)برای محصول بلوک مدولار جعبه گیاه تولید شده در شرکت مهرازان صنعت سبز غرب خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیر کل استاندارد ایلام از صدور اولین گواهینامه محصولات فناورانه ( COP T-)برای محصول بلوک مدولار جعبه گیاه تولید شده در شرکت مهرازان صنعت سبز غرب خبر داد.

مهناز همتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محصولات فناورانه ، محصولاتی نو با فنآوری جدید هستند که استاندارد خاصی در سطح کشور و دنیا برای آنها تدوین نشده، لیکن با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان ملی استاندارد صدور گواهینامه انطباق یا پروانه نشان محصولات فناورانه، این مهم اجرایی شد.

وی با بیان اینکه از آنجا که علم با سرعت در حال رشد و تعالی است و به همین موازات محصولات و فرآورده های جدید با قابلیت های منحصر به خود به مرحله تولید و عرضه می رسند، تاکید کرد: لازم است تولید کنندگان این محصولات جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و نیز اطمینان بخشی به سرمایه گذاران و همچنین جذب فرصت های فروش در سطح ملی و حتی بین المللی، نسبت به استاندارد سازی محصولات خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین گواهینامه محصولات فناورانه در استاندارد ایلام صادر شد

اولین گواهینامه محصولات فناورانه در استاندارد ایلام صادر شد