مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 00:372022-03-28فرهنگي

فیلم های نوروزی تلویزیون در 9 فروردین


شبکه های سیما برای امروز، نهمین روز فروردین ماه 17 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سیما، موریتانیایی ، یولی و سه قهرمان ، لیا و فینی در دریا ، آسمان نیمه شب ، گربه بی دم ، چطور ابر قهرمان شدم ، فروچاله ، جنگجویان آسمان ، دونده ، ژنرال ، بازگشت دینا ، زندگی الکتریکی لوییز وین ، دیزی کویوکا ، جیم دگمه و سیزده دزد دریایی ، جنجال ، زعفرانی و رژیم طلایی از جمله فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن هایی هستند که در روز سه شنبه، نهم فروردین ماه از شبکه های سیما روی آنتن می روند.

در ادامه جدول پخش فیلم ها را مشاهده می کنید: مشروح داستان فیلم های امروز به شرح زیر است: شبکه یک سیما فیلم سینمایی جدید موریتانیایی به کارگردانی کوین مک دانلد ساعت 11 صبح امروز، نهم فروردین از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی جودی فاستر، طاهر رحیم، شیلین وودلی، بندیکت کامبربچ و زکری لی وای درباره یک مسلمان موریتانیایی است که به اتهام شرکت در توطئه ی 11 سپتامبر دستگیر و به زندان گوآنتانامو منتقل می شود.

او هشت سال تحت شدیدترین شکنجه های فیزیکی و روانی قرار می گیرد و در نهایت زندانبانان با موافقت رییس جمهور از وی اعتراف اجباری و تحت شکنجه می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های نوروزی تلویزیون در 9 فروردین

فیلم های نوروزی تلویزیون در 9 فروردین