مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 21:122022-03-28سياسي

احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی یکی از نیازهای اساسی جامعه است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی یکی از نیازهای اساسی جامعه است و باید به این موضوع مهم اهتمام ویژه صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه شب در نشست با دیدار مدیرکل حوزه وزارتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی اظهار داشت: فرهنگ در جامعه مهم ترین زیربنای راهبرد است و اساساً ادیان الهی نیز بر همین مبنا می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: انسان با شاکله فرهنگی شکل و زندگی می کند و به خاطر همین موضوع و مؤلفه مهم می توان از حوزه فرهنگ به عنوان یک منظومه نام برد.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار کرد: معماری فرهنگی مهم ترین و تأثیرگذار ترین طراحی یک نظام است و به همین دلیل دشمنان بزرگ ترین و عمیق ترین هجمه را از این طریق وارد کرده و می کند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در 43 سال با تهاجمات فرهنگی بسیار شدید روبرو بود و این فرهنگ اصیل ایرانی توانست در برابر این نقشه ها و توطئه های دشمنان ایستادگی کند و نگذارد در این راه با شکستی مواجه شویم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی یکی از نیازهای اساسی جامعه است و باید به این موضوع مهم اهتمام ویژه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی یکی از نیازهای اساسی جامعه است

احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی یکی از نیازهای اساسی جامعه است