مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 21:072022-03-28سياسي

همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان خلخال برگزار شد


همزمان با ایام نوروز و در آستانه ماه رحمت و مغفرت (رمضان) همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان خلخال برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با ایام نوروز و در آستانه ماه رحمت و مغفرت (رمضان) همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان خلخال با حضور مدیر کل تبلیغات استان اردبیل، ائمه جمعه خلخال و هشجین و روحانیون شهرستان خلخال و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی خلخال برگزار شد.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل شامگاه امروز در این همایش اظهار کرد: طرح تحول اجتماعی مسجد محور با محوریت مساجد و روحانیت در تمامی مناطق استان اجرا می شود.

جعفرزاده گفت: در تمامی مساجد استان اردبیل، برنامه های پرشکوه ماه مبارک رمضان، با حضور روحانیون  مساجد و همراهی هیات امناء با حمایت مسئولین شهرستان و همراهی مردم ولایت مدار در جای جای استان برگزار خواهد شد و برنامه های فرهنگی و معنوی رمضان به صورت پرشکوه اجرا خواهد شد.

بیمه روحانیون در مجلس پیگیری می شود سید غنی نظری، نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش با اشاره به این که قشر روحانی نیز برای آینده زندگی خود نیازمند بیمه است گفت: بیمه روحانیون استان اردبیل در مجلس پیگیری خواهد شد و تا حصول نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان خلخال برگزار شد

همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان خلخال برگزار شد