مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 20:472022-03-28حوادث

طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بیرجند اجرایی می شود


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان بیرجند، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده را اجرایی کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان بیرجند، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده را اجرایی کردند.

سرهنگ غلامرضا شاهوردی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ضمن شناسایی پاتوق معتادان، با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه آنها شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: در بازرسی از پاتوق های معتادان 13 نفر مصرف کننده مواد مخدر دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی همچون گذشته در دستور کار پلیس قرار دارد و رضایتمندی مردم را نیز در پی داشته است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بیرجند اجرایی می شود

طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بیرجند اجرایی می شود