مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 20:072022-03-28اقتصادي

شورای مشورتی توسعه بخش کشاورزی کردستان تشکیل می شود


استاندار کردستان از تشکیل شورای مشورتی توسعه بخش کشاورزی در راستای ارتقای بهره وری و افزایش تولیدات در این حوزه خبر داد.

- ، اسماعیل زارعی کوشا روز دوشنبه در نشست با تشکل های بخش کشاورزی استان در سنندج اظهار کرد: کشاورزی مهمترین بخش اقتصادی استان است و در این بخش استعداد و ظرفیت های فراوانی داریم.

وی افزود: در استان کردستان یک نقص عمده به نام نبود صنایع فرآوری و تبدیلی در بخش کشاورزی وجود دارد و بیشتر محصولات تولیدی به صورت خام از استان خارج می شود که این مسئله باید با سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی برطرف شود.

استاندار کردستان اظهار کرد: با ایجاد صنایع تبدیلی هم ارزش افزوده بیشتری نصیب استان می شود و هم می توان از این رهگذر اشتغال قابل توجهی نیز ایجاد کرد.

زارعی کوشا با بیان اینکه مهمترین ظرفیت اقتصادی استان بخش کشاورزی است و با توسعه این رکن مهم اقتصادی می توانیم چشم اندازهای وسیع تری از تولید و اشتغال را ترسیم کنیم، افزود: هر دو ماه یک جلسه با دستور کارهای مشخص با تشکل های کشاورزی برگزار خواهیم کرد و از نظرات تجربی و کاربردی فعالان این حوزه استفاده خواهیم کرد.

استاندار کردستان در ادامه از تشکیل شورای مشورتی متشکل از منتخبین و فعالان حوزه کشاورزی به عنوان مشاور استاندار در بخش کشاورزی خبر داد و اظهار کرد: تشکیل شورای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای مشورتی توسعه بخش کشاورزی کردستان تشکیل می شود

شورای مشورتی توسعه بخش کشاورزی کردستان تشکیل می شود