مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 18:322022-03-28اجتماعي

ترافیک روان و عادی در محور هراز و فیروزکوه


ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز عادی و روان در جریان است و خودروها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: در تعطیلات نوروزی مسافران با رعایت مدیریت زمان سفر، مسافرت خود را به گونه ای زمانبندی کنند تا با ترافیک های مقطعی مواجه نشوند و به حداقل زمان مسافرت برسند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه روان و بدون مشکل در جریان است و خودروها به سهولت در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

کهریزی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین عادی و روان گزارش شده و مسافران به مرور و با حضور 100 درصدی عوامل پلیس راه درحال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، یادآور شد: مسافرانی که قصد عبور از محورهای هراز و فیروزکوه را دارند، می بایست با تجهیزات کامل زمستانه، پوشاک گرم، مواد غذایی کافی و باک پر از بنزین، همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک روان و عادی در محور هراز و فیروزکوه

ترافیک روان و عادی در محور هراز و فیروزکوه