مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 18:122022-03-28بين الملل

روسیه: آمریکا به دنبال تضعیف اروپا است


رییس شورای امنیت روسیه گفت، آمریکا به دنبال تضعیف اروپایی ها و آسیب حداکثری به روابط آن ها با روسیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، نیکلای پاتروشف رییس شورای امنیت روسیه روز دوشنبه گفت، آمریکا به دنبال تضعیف اروپا و به انحراف کشیدن روابط مسکو و اروپا است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، این مقام امنیتی روس گفت: هدف آمریکا همانند جنگ جهانی دوم، کاملاً واضح بوده و به دنبال تضعیف اروپا و ایجاد آسیب حداکثری به روابط آن با روسیه است تا بتواند مزایای غیر قابل انکاری برای آینده توسعه اقتصادی خود ایجاد کند .

پاتروشف افزود: زشت ترین و غم انگیزترین مثال سیاست مخرب واشنگتن اوکراین است که در قالبی ضد روسی ظرف سی سال گذشته و بعد از استقلال این کشور برنامه ریزی شد .

این مقام روس گفت، آمریکا متحدان اروپایی را مجبور به تحریم های نامشروع علیه روسیه کرد که اغلب به ضرر منافع خود آن ها هستند.

او در ادامه گفت: در نتیجه، حتی همین حالا و پیش از پاسخ کامل روسیه به تحریم ها، قیمت های مواد خوراکی و انرژی در کشورهای اروپا دچار جهش تندی شده اند .

پاتروشف افزود، واشنگتن نظام کنترل تسلیحاتی جهانی را به طور کامل از بین برده و معاهده های متعددی را طی دهه های گذشته تضعیف کرده که از جمله آن ها می تواند به معاهده تسلیحات اتمی میان برد، معاهده آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: آمریکا به دنبال تضعیف اروپا است

روسیه: آمریکا به دنبال تضعیف اروپا است