مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 17:122022-03-28سياسي

شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند سه برنامه اصلی وزارت ارتباطات


معاون امور دولت وزارت ارتباطات گفت: سه محور اصلی راهبردی در استان ها، شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند و اقتصاد دیجیتال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رضا باقری اصل معاون امور دولت، مجلس و استان ها وزارت ارتباطات در اولین نشست با مدیران کل استان ها ضمن تبیین نقشه راه برای پیشبرد اهداف کلان وزارت در استان ها به سه محور اصلی و کلیدی مورد توجه وزارت اشاره کرد و گفت: هر استان با توجه به ظرفیت های بومی خود سه محور شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند و اقتصاد دیجیتال را سرلوحه فعالیت ها و برنامه های سال جدید در استان قرار دهد.

وی ایجاد فضای رقابتی در توسعه استان ها را با توجه به ظرفیت های موجود هر استان ضروری دانست و گفت: مدیران کل باید طبق محورهای اعلام شده ظرفیت های توسعه استان را احصاء و در اسرع وقت برای تدوین یک برنامه راهبردی به معاونت امور دولت، مجلس و استان ها وزارت ارتباطات ارسال کنند.

قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در این نشست ضمن اعلام برنامه های استان برای توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: آذربایجان غربی با توجه به هم مرز بودن با سه کشور ترکیه، آذربایجان و عراق ظرفیت های مناسبی در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند سه برنامه اصلی وزارت ارتباطات

شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند سه برنامه اصلی وزارت ارتباطات