مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 16:022022-03-28سياسي

اختصاص 12 هزار میلیارد تومان به بیمه کارگران ساختمانی/روحانیون بیمه می شوند


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با تصویب مجلس 12 هزار میلیارد تومان اعتبار به تحت پوشش قرار دادن تعداد کثیری از کارگران ساختمانی اختصاص می یابد.

- ، سید غنی نظری ظهر دوشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان در جمع روحانیون و مبلغان دینی خلخال وظیفه اصلی نمایندگان مجلس را پیگیری مطالبات مردمی عنوان و اظهار کرد: متأسفانه در طول سنوات گذشته به دلیل رکود و تحریم های تحمیلی وضعیت مردم اعم از مستمری و بیمه مناسب نبوده اما امسال با تلاش دولت انقلاب در نظر داریم 12 هزار میلیارد تومان به بحث بیمه کارگران ساختمانی اختصاص داده و بیمه اقشار تلاشگری همچون طلاب و روحانیون را نیز پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اقدامات مجلس همزمان با آغاز به کار دولت سیزدهم در کشور گفت: مجلس شورای اسلامی سه اقدام مناسب را در چشم انداز توسعه ملی برنامه ریزی کرده است که یکی از این موارد همراهی دولت در بحث قطعی سازی جهش تولید مسکن است که در همین رابطه دولت قول تحویل 2 میلیون باب مسکن را در سال جاری داده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دومین اقدام مجلس در راستای تعادل بخشی به عرضه کالاهای اساسی در جامعه تصویب و اجرای طرح تأمین امنیت غذایی است که به دنبال مشکلاتی که در توزیع برخی اقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 12 هزار میلیارد تومان به بیمه کارگران ساختمانی/روحانیون بیمه می شوند

اختصاص 12 هزار میلیارد تومان به بیمه کارگران ساختمانی/روحانیون بیمه می شوند