مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 15:322022-03-28اقتصادي

عملکرد وزارت صمت؛ از تلاش برای کاهش قیمت تا توسعه صادرات غیر نفتی


بررسی عملکرد وزارت صمت در دولت سیزدهم نشان می دهد که از جمله اقدامات مثبت این وزارتخانه ثبات قیمت در بازار سیمان، کاهش قیمت 6 هزار قلم کالا و افزایش صادرات غیرنفتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از 4 شهریور 1400 سکان وزارتخانه بزرگ صنعت، معدن و تجارت، صمت را که حوزه های مختلف تولید، تجارت، صنعت، معدن و خودرو را در خود دارد، بر عهده گرفت.

  وی قبل از رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، برخی برنامه های خود را تشریح کرد که از جمله آنها می توان به اجرای برنامه های کوتاه مدت برای کنترل تورم و تنظیم بازار، برنامه ریزی برای افزایش 5 میلیارد دلاری صادرات در نیمه دوم سال 1400 و تنوع بخشی به مبادی واردات کالاهای اساسی اشاره کرد.

با توجه به مسئولیت خطیر این وزارتخانه در حوزه های مختلف تولیدی، صنعتی و تجاری بخشی از اقدامات این وزارتخانه را در بخش های مختلف بررسی خواهیم کرد تا مشخص شود که وزیر صمت دولت سیزدهم با گذشت 7 ماه از آغاز به کار خود در این وزارتخانه چه اقداماتی را انجام داده است و کدام وعده های خود را محقق کرده است.

  نوسان ارزی همزمان با کسری عرضه مواد اولیه و پایه حوزه صنعت و خدمات، طی سالیان اخیر از عمده ترین مشکلات حوزه تولید بوده که خروجی آن منتج به سهمیه بندی خوراک صنایع و عدم امکان استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد وزارت صمت؛ از تلاش برای کاهش قیمت تا توسعه صادرات غیر نفتی

عملکرد وزارت صمت؛ از تلاش برای کاهش قیمت تا توسعه صادرات غیر نفتی