مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 15:022022-03-28اقتصادي

لزوم ارائه زمان بندی اتمام طرح های کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از طرح های عمرانی کیش بر تسریع و لزوم ارائه برنامه منسجم، نقشه راه کاربردی و زمان بندی اتمام طرح های در دست اقدام تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان امروز در این بازدید نحوه عملیات اجرایی بهسازی زمین چمن را بررسی کرد و با ابراز نارضایتی ازعدم وجود برنامه مشخص و منسجم، خواستار تسریع در تدوین برنامه زمان بندی برای اجرای بخش های مختلف این طرح شد.

  به گفته مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات کیش به عنوان متولیان امر، بهسازی، بازسازی و نوسازی پیست دو میدانی همچنین محوطه و فنس دور زمین به طول 500 متر و گاتر جمع آوری آبهای سطحی دور زمین چمن با حمایت معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در حال انجام است.

پیست دو میدانی، دور زمین فوتبال شماره یک المپیک کیش، شامل 6 خط استاندارد است که از مواد تارتان پوشیده می شود و به زودی عملیات اجرایی آن به پایان می رسد.

با اتمام این طرح، زمین مذکور علاوه بر امکان برگزاری مسابقات دو و میدانی، در سایر رشته های ورزشی میدانی از جمله پرش سه گام، پرتاب نیزه و پرش با نیزه نیز قابلیت استفاده خواهد داشت.

همچنین اجرای چمن هیبریدی برای نخستین بار در زمین فوتبال مجموعه ورزشی المپیک (ترکیب چمن طبیعی و الیاف چمن مصنوعی) در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه زمان بندی اتمام طرح های کیش

لزوم ارائه زمان بندی اتمام طرح های کیش