مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-28فناوري

پایداری شبکه ارتباطی فارس در تعطیلات نوروزی


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: با تلاش واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و با محوریت اداره کل ICT استان، امسال شاهد بیشترین ثبات و پایداری در حوزه ارتباطی فارس در ایام نوروز هستیم.

- حمید سلیمان پور دوشنبه 8 فروردین در گفت وگو با خبرنگاران گفت: بر اساس پایش شبکه تلفن همراه و اطلاعات منتشر شده توسط اپراتورها، فارس در بین پنج استان اول کشور از حیث ورود مسافران نوروزی قرار دارد.

سلیمان پور ادامه داد: با تمهیدات پیش بینی شده از جمله افزایش پهنای باند سایت های تلفن همراه به ویژه در جاده های ورودی و پر تردد استان، افزایش ظرفیت UPS های سایت های ارتباطی و آماده باش تیم های فنی، امسال برای اولین بار آمار قطعی سایت های 2G و 3G در استان در حد صفر است و هیچگونه قطعی طولانی در لایه مکالمه و اینترنت در استان وجود ندارد و تاکنون کمترین قطعی ارتباطات در ایام نوروز را در چند سال اخیر در استان فارس شاهد هستیم.

او افزود: در برخی از نقاط استان ترافیک و تجمع فراتر از حد انتظار بود که در این مناطق، اپراتورهای ارتباطی با افزایش ظرفیت سایت های خود پایداری ارتباطات را به شکل مطلوب حفظ کردند و تعداد اندکی از سایت های تلفن همراه در سطح استان نیز لحظاتی به علت قطعی برق خاموش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری شبکه ارتباطی فارس در تعطیلات نوروزی

پایداری شبکه ارتباطی فارس در تعطیلات نوروزی