مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-28سياسي

جذب گردشگر تنها یک تفریح ساده نیست


نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان بر لزوم ایجاد زیرساخت های گردشگری در همدان تاکید کرد و گفت: فراهم شدن زیرساخت ها می تواند تاثیر قابل توجهی در جذب گردشگر داشته باشد.

-     به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید نظری در حاشیه بازدید از ستاد خدمات سفر استان همدان با اشاره به اینکه همدان ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد، اظهار کرد: جذب گردشگر تنها یک تفریح ساده به حساب نمی آید و از فوایدی که در این پروسه نصیب همدان می شود باید بهره برداری کنیم.

وی با بیان اینکه عرصه گردشگری با شعار سال و بحث اشتغال و تولید نیز می تواند ارتباط داشته باشد، عنوان کرد: سال 1401 آغاز پر خیر و برکتی برای صنعت گردشگری داشت و امیدواریم پس از ریشه کن شدن ویروس کرونا این صنعت به روزهای اوج خود برگردد.

نظری با تاکید بر لزوم فراهم شدن زیرساخت های گردشگری در همدان، مطرح کرد: به عنوان نمونه پروژه هتل به زمین مانده ندیمی باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود و در جلسه ای که قبل از نوروز 1401 با حضور مالک و برخی از اعضا شورای شهر برگزار شد مقرر شد با همفکری و همدلی تکلیف هتل مشخص شود.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت ها می تواند تاثیر قابل توجهی در جذب گردشگر داشته باشد، افزود: عمارت جنانی نیز شرایطی دارد که پس از تکمیل شدن می تواند به بوتیک هتل تبدیل شده و در رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب گردشگر تنها یک تفریح ساده نیست

جذب گردشگر تنها یک تفریح ساده نیست