مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:572022-03-28اقتصادي

روشنایی معابر 27 روستای سروآباد بهسازی شد


مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد از بهسازی و تامین روشنایی معابر 27 روستای شهرستان سروآباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون تومان خبر داد.

- عبدالله آذری در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه بخشی از مطالبات روستاییان تامین روشنایی معابر روستاها است، اظهار کرد: به منظور اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر، ارتقاء سطح کیفی معابر و همچنین سهولت در تردد، طرح بهسازی شبکه روشنایی معابر در روستاهای شهرستان سروآباد در دو فاز در دستور کار قرار گرفت.

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد با اشاره به اینکه 72 روستای بالای 5 خانوار در این شهرستان از نعمت برق برخوردارند، افزود: این مدیریت خود را موظف می داند که زمینه برخورداری برق را برای 12 هزار مشترک روستایی این شهرستان فراهم کند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

آذری بیان کرد: در همین راستا و به دنبال بازدید میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان توزیع برق شهرستان، مناطق دارای چراغ های روشنایی معیوب در سطح روستاها شناسایی شده و پروژه بهسازی شبکه روشنایی برق در 27 روستای این شهرستان اجرا و به پایان رسید.

وی با بیان اینکه در فاز نخست پروژه اصلاح شبکه روشنایی معابر روستایی، 900 دستگاه چراغ 150 وات سدیمی در 27 روستای این شهرستان نصب شد، افزود: در فاز دوم نیز مقرر است با نصب 400 دستگاه چراغ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنایی معابر 27 روستای سروآباد بهسازی شد

روشنایی معابر 27 روستای سروآباد بهسازی شد