مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:472022-03-28فرهنگي

حرف زدن از عشق در وانفسای بی عشقی


همزمان با فرارسیدن روز ملی هنرهای نمایشی نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» به کارگردانی هادی مرزبان در تالار اصلی و نمایش «بی خوابی» در تالار سایه تئاتر شهر آغازگر اجرای عمومی نمایش های این مجموعه در سال جدید شدند.

- همزمان با فرارسیدن روز ملی هنرهای نمایشی نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد به کارگردانی هادی مرزبان در تالار اصلی و نمایش بی خوابی در تالار سایه تئاتر شهر آغازگر اجرای عمومی نمایش های این مجموعه در سال جدید شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد به نویسندگی شهرام رحیمیان و کارگردانی هادی مرزبان در تالار اصلی و نمایش بی خوابی به نویسندگی و کارگردانی سعید هاشمی پور در تالار سایه روز یکشنبه، هفتم فروردین ماه همزمان با فرا رسیدن روز ملی هنرهای نمایشی اجراهای خود را با حضور پرتعداد مخاطبان در مجموعه تئاتر شهر آغاز کردند.

هادی مرزبان کارگردان نمایش دکترنون .

پیش از اجرای این اثر نمایشی روی صحنه تالار اصلی رفت و گفت: از همه شما تماشاگران عزیز تئاتر بسیار قدردانی می کنم که در روزهای آغازین بهار و سال جدید به دیدن نمایش ما آمدید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف زدن از عشق در وانفسای بی عشقی

حرف زدن از عشق در وانفسای بی عشقی