مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:372022-03-28سياسي

فرهنگ سازی اردوهای جهادی ضروری تر از ساخت و سازهای عمرانی است


نماینده مردم شیراز و زرقان هدف از اردوهای جهادی را درس سازندگی، روحی، معنوی و اخلاقی عنوان کرد و فرهنگ سازی اردوهای جهادی را ضروری تر از ساخت و سازهای عمرانی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی همراه با رییس سازمان بسیج سازندگی فارس از اردوهای جهادی و نوروزی روستاهای حاشیه شهر شیراز بازدید کرد.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در بازدید از پروژه های ساخت مسکن محرومان گروه های جهادی مدینه النبی و لباس خاکی ها در روستاهای دهک و کرونی شهر شیراز اظهار داشت: ما با این کار اساسا می خواهیم درس سازندگی معنوی، روحی و اخلاقی بدهیم؛ لذا فرهنگ سازی این حرکت های جهادی، امروز در جامعه ما به مراتب مهمتر و ضروری تر از ساخت و سازها و کارهای عمرانی است.

وی افزود: البته کارهای عمرانی و خدمات رسانی اهمیت بالایی دارد اما منظور بر این است که فرهنگ سازی حرکت جهادی ارجحیت بالاتری دارد بنابراین در هنگام خدمات رسانی باید به این مساله فرهنگ سازی توجه بیشتری کرد.

عزیزی گفت: آن چیزی که انقلاب ما و نظام ما نیاز دارد توسعه، تقویت و گسترش فرهنگ جهادی و مسئولیت پذیری اجتماعی است و اینکه نسبت به اجتماع و جامعه خود بی تفاوت نباشیم، بلکه نقش آفرینی نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی اردوهای جهادی ضروری تر از ساخت و سازهای عمرانی است

فرهنگ سازی اردوهای جهادی ضروری تر از ساخت و سازهای عمرانی است