مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:222022-03-28اقتصادي

محدودیتی در واگذاری اراضی ملی جهت سرمایه گذاری وجود ندارد


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با تاکید بر حمایت از طرح های اقتصادی گفت: محدودیتی در واگذاری اراضی ملی جهت اجرای طرح های اقتصادی و اشتغال زا که از آب و خاک حفاظت کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسعود منصور در نشست شورای کشاورزی شهرستان های داراب و زرین دشت اظهار داشت: فرآیند واگذاری اراضی ملی در سازمان جهاد کشاورزی و اداره امور اراضی مستقر در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انجام می شود و منابع طبیعی مرجع واگذاری نیست.

وی با بیان اینکه بسیاری از طرح ها از جمله زراعت چوب، کشت و توسعه گیاهان دارویی، احداث نهالستان و باغات جنگلی و طرح های جنگل کاری اقتصادی یا ایجاد باغ در اراضی شیب دار موجب صیانت از عرصه های منابع طبیعی می شود، افزود: این دست طرح ها موجب اشتغالزایی ساکنین جوامع محلی شده و نقش بسزایی در تامین اقتصادی و معیشت آنان دارد.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: مردم می توانند در قالب طرح و قرارداد با منابع طبیعی در اجرای اینگونه طرح ها مشارکت کنند.

منصور با اشاره به امکان احداث پارک بزرگ آبخیز در منطقه تنگ رغز شهرستان داراب اظهار کرد: این منطقه علاوه بر فضای گردشگری پتانسیل لازم برای اجرای پروژه های آبخیز را نیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی در واگذاری اراضی ملی جهت سرمایه گذاری وجود ندارد

محدودیتی در واگذاری اراضی ملی جهت سرمایه گذاری وجود ندارد