مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:222022-03-28سياسي

شعار سال به عنوان دستور سال در نظر گرفته شود


شعار سال را باید به عنوان دستور سال در نظر گرفت.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ماه نشان گفت: شعار سال را باید به عنوان دستور سال در نظر گرفت.

حجت الاسلام محمدرضا علی اکبری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ، اظهار کرد: نام گذاری سال ها به مثابه گفتمان سازی، فرهنگ سازی، جریان سازی و سیاست گذاری فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در نام گذاری سال ها پس از مسئولان اجرایی، مخاطب اولین مطالبات، نخبگان، اصحاب رسانه و صاحبان تریبون هستند، ادامه داد: دانش بنیان تولیدی است که باید طراحی هایش برای داخل باشد، به همین خاطر صنعت وارداتی را نمی توان دانش بنیان نام نهاد.

امام جمعه ماه نشان با ارائه تعریفی درباره دانش بنیان ها، تاکید کرد: دانش بنیان به عنوان نوع جدیدی از ثروت افزایی و کسب سرمایه از علم و فناوری، تاکید و تمرکز بر عمل علمی و آگاهانه و بهره گیری از دستاوردها، اندوخته ها و تجربیات علمی، بینشی و معرفتی است.

خطیب نماز جمعه ماه نشان با بیان اینکه دانش بنیان کردن، یک پدیده با هدف شناسایی فرصت های کارآفرینی است، ادامه داد: در شهرستان ماه نشان پتانسیل های فراوانی برای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین وجود دارد و این امر مهم با همکاری مسئولان، مردم و نخبگان عملی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار سال به عنوان دستور سال در نظر گرفته شود

شعار سال به عنوان دستور سال در نظر گرفته شود