مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:022022-03-28اجتماعي

ساری گردی در نوروز؛ سیر گردشگران در شهر بهارنارنج


ساری شهر بهارنارنج جاذبه های زیادی برای نوروزگردی دارد و می توان با سیر در این مناطق تفریحی و تاریخی، خاطره هایی خوش را رقم زد.

- ، گروه استان ها: ساری مهد و پایتخت گردشگری کشورهای عضواکو تعیین شد و جاذبه های فراوان نظیر خانه کلبادی، مسجد جامع تاریخی و ساحل فرح آباد، حمام وزیری، چشمه طبیعی سورت، برج دیدنی ساعت، روستاهای گردشگری و دارای مناظر طبیعی اوقات خوشی را برای مسافران رقم خواهد زد.

با نوروزگردی در ساری و دیدن جاذبه های تاریخی و تفریحی می توان با معماری صفوی و تاریخ چند هزارساله آشنا شد و بسته های فرهنگی و تفریحی جذاب در آب بندان دلفین را به نظاره نشست.

قبل از کرونا تورگردی و سفرهای گروهی با اتوبوس بیشتر مرسوم و متداوم بود و در نوروز امسال برای پیشگیری از شیوع بیماری سفرهای گروهی محدود شده و بیشتر مسافران به صورت خانوادگی و با خودروهای شخصی و یا انفرادی از جاذبه ها دیدن می کنند.

محمد حسینی فعال در حوزه گردشگری و تورگردانی حرفه ای با اظهار اینکه گردشگری شهری از جمله راه های جذب گردشگر به شمار می رود، افزود: باید جاذبه های شهری به هموطنان و مسافران نوروزی معرفی شود.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ساری دارای مناطق دیدنی زیادی از جمله اماکن تاریخی، موزه، بوستان گردشگری ملل، المان های شهری و خانه هایی تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساری گردی در نوروز؛ سیر گردشگران در شهر بهارنارنج

ساری گردی در نوروز؛ سیر گردشگران در شهر بهارنارنج