مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 11:272022-03-28سياسي

لزوم راه اندازی نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دشتیاری


نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت های پرشمار شهرستان تازه تاسیس دشتیاری، راه اندازی نمایندگی تعاون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، معین الدین سعیدی در دیدار با حامد آرامش سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در شهرستان دشتیاری عمده فعالیت تعاونی ها در حوزه صید و صیادی هستند و می بایست با نگاه هدفمند و با برنامه تقویت شوند.

وی اظهار داشت: استقرار مرکز آموزش فنی و حرفه ای ضرورت دیگری در شهرستان دشتیاری محسوب می شود و باید از تمام ظرفیت ها برای تربیت نیروی انسانی ماهر با توجه به چشم انداز توسعه ای سواحل مکران بهره برد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نبود بیمارستان تأمین اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان برای استفاده از خدمات بیمارستان تأمین اجتماعی باید کیلومترها مسافت طی کنند تا در شهرستان دیگری بتوانند این خدمات را دریافت کنند، بنابر این می طلبد تا کار احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در این شهرستان دنبال شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان هم در این دیدار گفت: این اداره کل به تبع وزارت خانه متبوع با جامعه هدف گسترده ای روبروست و خدمات متنوعی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دشتیاری

لزوم راه اندازی نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دشتیاری