مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:522022-03-28حوادث

دستگیری 13 معتاد با اجرای طرح «ارتقای امنیت اجتماعی» در بیرجند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: مأموران در این طرح 13 معتاد را دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ غلامرضا شاهوردی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان بیرجند، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده را اجرا کردند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، پاتوق معتادان را در شهرستان بیرجند شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه آن ها شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در بازرسی از پاتوق های معتادان 13 نفر مصرف کننده مواد مخدر را دستگیر کردند که با هماهنگی مقام قضایی به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

شاهوردی خاطرنشان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی همانند گذشته در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 13 معتاد با اجرای طرح «ارتقای امنیت اجتماعی» در بیرجند

دستگیری 13 معتاد با اجرای طرح «ارتقای امنیت اجتماعی» در بیرجند