مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:022022-03-28ورزشي

دختران قمی قهرمان آسیا شدند


دختران مستعد و آینده دار هندبال استان قم همراه با تیم ملی نوجوانان کشورمان به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای 2022 آسیا و سهمیه پیکارهای جهانی این رشته دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هندبال که در یک دهه اخیر همواره یک رشته ورزشی موفق برای ورزش استان قم به ویژه در بخش دختران و بانوان بوده، یک بار دیگر افتخارآفرینی کرد و با درخشش دو تن از بازیکنان نوجوان و مستعد این رشته بار دیگر موجب اعتبار و عزّت ورزش قم شد.

این رشته ورزشی بعد از درخشش دختران پرتوان خود نظیر الناز قاسمی، نوریه عباسی و فاطمه خلیلی بهفر در مسابقات 2022 قهرمانی جهان در اسپانیا و همچنین کسب سهمیه رقابت های جهانی جوانان با حضور مربی این سه هندبالیست در کادر فنی تیم کشورمان یعنی زهرا احمدی نیا، این بار با دو چهره مستعد و خوش آتیه دیگر به نام های نسترن گودرزی فراهانی و زهرا فتوّتی باعث افتخار و سربلندی ورزش قم در رشته هندبال شدند.

این دو بازیکن در ترکیب تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران روزهای پایانی اسفندماه به نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در شهر آلماتی قزاقستان اعزام شدند، پیکارهایی که با حضور پنج تیم برای کسب دو سهمیه مسابقات 2022 قهرمانی جهان برگزار شد و ایران بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران قمی قهرمان آسیا شدند

دختران قمی قهرمان آسیا شدند