مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 09:472022-03-28فرهنگي

همایون شجریان با «سیاوش» در اروپا روی صحنه رفت


همایون شجریان از خوانندگان پرطرفدار موسیقی ایرانی که طی دو سال گذشته اجرای زنده ای رابرگزار نکرده بود، در قالب ترکیب جدیدی از گروه موسیقی «سیاوش» کنسرت های اروپایی خودرا آغاز کرد.

- همایون شجریان از خوانندگان پرطرفدار موسیقی ایرانی که طی دو سال گذشته اجرای زنده ای رابرگزار نکرده بود، در قالب ترکیب جدیدی از گروه موسیقی سیاوش کنسرت های اروپایی خودرا آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازغیر یک اجرای زنده که با اما و اگرهای فراوانی هم روبه رو بود، کنسرت زنده ای را در ایران و کشورهای دیگر برگزار نکرده بود و این کنسرت ها اولین اجراهای زنده این خواننده در دوران کروناست که برنامه اجراهایش در قالب جدیدی از گروه موسیقی سیاوش که همایون شجریان پایه گذارش بوده از اروپا آغاز شده است.

مهیار طریحی نوازنده سنتور، حسین رضایی نیا نوازنده دف، آیین مشکاتیان، آزاد میرزاپور نوازنده تار و عود از جمله هنرمندانی هستند که در این مجموعه کنسرت ها همایون شجریان را همراهی می کنند.

این در حالی است که هنوز اطلاعات دقیقی درباره برگزاری کنسرت های گروه سیاوش در سایر کشورهای اروپایی و ایران منتشر نشده است.

اما به نظر می آید این کنسرت ها پیش درآمدی برای برگزاری کنسرت هایی باشد که همایون شجریان تصمیم دارد در فصل تازه فعالیت هایش پیش روی مخاطبان قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایون شجریان با «سیاوش» در اروپا روی صحنه رفت

همایون شجریان با «سیاوش» در اروپا روی صحنه رفت