مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 09:422022-03-28سياسي

میزان تلفات جاده ای در استان ایلام بالا است


معاون امور عمرانی استانداری ایلام گفت: به رغم تلاش های انجام شده، میزان تلفات جاده ای در استان ایلام بالا است.

- ، سعید هژبری صبح دوشنبه در چهارمین نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و دیگر اعضا برگزار شد، با بیان اینکه با همه اقدامات و تلاش هایی که در جاده های استان صورت گرفته اما متأسفانه باز هم تلفات جاده ای در استان بالاست، گفت: لازم است برای کنترل جاده ها و کاهش حوادث جاده ای فرماندهی واحد و متحدتری داشته باشیم و همه مسئولان بیشتر پای کار باشند که بتوانیم کاهش محسوسی در تصادفات داشته باشیم.

وی با اشاره به همکاری های خوب دستگاه های اجرایی برای تکمیل تیم های پلیس راه مستقر در جاده های استان، بیان کرد: به همت دفتر فنی استانداری و دستگاه های اجرایی 44 دستگاه خودرو برای استقرار در جاده های استان برای کمک به پلیس راه استان مشخص شده است.

وی اضافه کرد: 3 دستگاه خودروی دیگر را نیز به همت فرمانداری های بدره و دهلران به این خودروها اضافه می کنیم که 47 نقطه حادثه خیز استان تحت پوشش قرار گیرد.

رییس ستاد سفرهای نوروزی استان تأکید کرد: خودروها و رانندگان تحت هیچ شرایطی نباید تغییر کنند و از امروز این خودروها در نقاط حادثه خیز با نظارت پلیس راه مستقر خواهند شد و فرمانداران هم بر حضور این تیم ها در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تلفات جاده ای در استان ایلام بالا است

میزان تلفات جاده ای در استان ایلام بالا است