مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 09:222022-03-28اقتصادي

پیگیری یک سوژه؛ مشکل تیرهای برق در روستای ناشنوایان دیواندره مرتفع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بعد از گزارشی با عنوان شکست سکوت در روستای ناشنوایان در این رسانه، مسوولان و ادارات در زمینه های مختلف از جمله رایگان کردن آزمایشات ژنتیکی، رفع مشکل فاضلاب، اجرای طرح هادی و موارد دیگری کمک خوبی به این روستا کرده اند.

بعد از انتشار اولین گزارش خبرگزاری فارس و معرفی این روستا، رییس وقت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان با سفر به آن روستا 100 میلیون تومان برای اجرای طرح هادی آن اختصاص داده بود، اما متاسفانه به دلیل قرار گرفتن 11 اصله تیر برق، این طرح با پیشرفت 20 تا 30 درصدی باقی مانده و بنیاد مسکن آن را تعطیل کرده بود.

عبدالله ابراهیمی مدیر توزیع برق شهرستان سقز در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص پیگیری این مورد که چرا با وجود پیگیری های دهیاری و مردم هنوز این تیرها جابجا نشده اند، گفت: متاسفانه تعدادی از ساکنین این روستا بدون توجه به حریم شبکه برق اقدام به ساخت و ساز در مجاورت شبکه کرده اند که همین موضوع باعث شده تعدادی از تیرهای روشنایی در جای نامناسب و غیرایمن قرار گیرند.

وی یکی دیگر از مشکلات مربوط به حریم شبکه برق در این روستا را بی توجهی به حریم شبکه و سهل انگاری دهیار و برخی دستگاه های مربوطه و عدم استعلام از این مدیریت جهت اجرای طرح هادی در روستا عنوان کرد و افزود: در مجموع دو عامل ساخت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری یک سوژه؛ مشکل تیرهای برق در روستای ناشنوایان دیواندره مرتفع می شود

پیگیری یک سوژه؛ مشکل تیرهای برق در روستای ناشنوایان دیواندره مرتفع می شود