مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 09:072022-03-28سياسي

20 هزار دانشجوی جهادگر به مناطق کم برخوردار اعزام شدند


مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر حرکت گروه های جهادی به سمت مسئله محوری، گفت: حدود 20 هزار دانشجوی جهادگر از سراسر کشور در نوروز 1401 به مناطق کم برخوردار برای خدمترسانی اعزام شدند.

- محمدحسین کفعمی دوشنبه 8 فروردین در بازدید از اردوهای جهادی نوروز بسیج دانشجویی فارس ذیل قرارگاه دانشجویی عهد خدمت، اظهار کرد: حرکت های جهادی در دو عرصه فردی و اجتماعی، آثار شگرفی بر جهادگران و جامعه هدف فعالیت های آن ها دارد.

او با بیان اینکه بسیج دانشجویی در راستای انجام مأموریت خود، مطابق با نیاز کشور و متناسب با شرایط روز اقدام به برنامه ریزی اردوهای جهادی دانشجویی ذیل قرارگاه جهادی دانشجویی عهد خدمت در ایام نوروز 1401 کرد، افزود: در حرکت جهادی دانشجویی نوروز امسال، دانشجویان فعالیت های خود را در دو عرصه محرومیت زدایی، امید آفرینی و روایت پیشرفت کشور تحت عنوان عهد خدمت انجام دادند که بواسطه آن حدود 20 هزار دانشجو از سراسر کشور به مناطق کم برخوردار هجرت کردند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: حرکت های جهادی مبتنی بر بیانات امامین انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارای مأموریت و رسالت مهم و بزرگی است که آحاد جهادگران خود را ملزم به انجام آن می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار دانشجوی جهادگر به مناطق کم برخوردار اعزام شدند

20 هزار دانشجوی جهادگر به مناطق کم برخوردار اعزام شدند