مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 09:072022-03-28دانش

شرط حضور دانشجویان در خوابگاه و دانشگاه اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه یک درباره اقدامات وزارت علوم برای آماده سازی فضای دانشگاهی برای حضور دانشجویان از 14 فروردی گفت: - رییس سازمان امور دانشجویان از آمادگی تمام خوابگاه های دولتی برای استقرار دانشجویان با حضوری شدن آموزش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه یک درباره اقدامات وزارت علوم برای آماده سازی فضای دانشگاهی برای حضور دانشجویان از 14 فروردی گفت: در حال حاضر اصل بر حضوری بودن دانشگاه ها است، کرونا باعث شد که مجبور باشیم دو سال دانشگاه ها را به صورت برخط برگزار کنیم.

وی ادامه داد: دانشگاه ها هیچ گاه تعطیل نبودند به ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی و دوره های عملی کارشناسی همه به صورت حضوری برگزار شد، ولی اوج گرفتن کرونا باعث شد تا اندازه ای به سمت نیمه فعال بودن و تعطیلی حرکت کنیم.

رییس سازمان امور دانشجویان افزود: تصمیم بر حضوری بودن آموزش تصمیم چند روز اخیر ستاد ملی کرونا نبوده بلکه از پانزدهم مهرماه قرار شد که دانشگاه ها به سمت آموزش حضوری حرکت کنند، در این زمان بود که دانشگاه ها در حوزه تحصیلات تکمیلی فراخوان آموزش حضوری را دادند که قرار بود بهمن ماه آموزش حضوری شود، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط حضور دانشجویان در خوابگاه و دانشگاه اعلام شد

شرط حضور دانشجویان در خوابگاه و دانشگاه اعلام شد