مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:522022-03-28دانش

کرمی: باید در حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق ورود داشته باشیم + فیلم


پرویز کرمی، دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیان کرد: - کرمی: باید در حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق ورود داشته باشیم + فیلم دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره بها دادن به حوزه فناوری های نرم و داشتن سهمی در گردش مالی آن ها در دنیا توضیح داد.

پرویز کرمی، دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیان کرد: عمده فعالیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات و تجاری سازی فناوری هاست که در این راستا توسعه و تقویت زیست بوم نوآوری و فناوری در کشور انجام می شود.

کرمی ادامه داد: زیست بوم نوآوری ما در حوزه اقتصاد دانش بنیان در سال های گذشته چند بازیگر اصلی داشت؛ ابتدا دانشگاه های ما که مرجع تولید و پرورش نیروی انسانی بودند؛ سپس مراکزی که تحت عنوان مراکز رشد و پارک های علم و فناوری شکل گرفتند.

اما به تدریج عناصر و بازیگران دیگری هم به این زیست بوم اضافه شدند؛ شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، صندوق های پژوهش و فناوری، بنیاد ملی نخبگان، اخیرا شرکت های خلاق، کارخانه های نوآوری؛ خانه های خلاق و نوآوری و غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمی: باید در حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق ورود داشته باشیم + فیلم

کرمی: باید در حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق ورود داشته باشیم + فیلم