مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:422022-03-28اقتصادي

احداث پروژه سلامت در منطقه اسلامشهر همدان در دستورکار قرار گرفت


ساخت و احداث پروژه سلامت در منطقه اسلامشهر با مساحت 40 هکتار در دستور کار است.

- ، علیرضا قاسمی فرزاد در پیشکسوتان و هیأت امنای مسجد جامع و مجمع خیرین حوزه علمیه همدان، گفت: یکی از بحران های اساسی در استان، آب شرب است که طی اقدامات انجام شده به دنبال چاره اندیشی در راستای حل این بحران هستیم.

وی با بیان اینکه در این راستا تکمیل پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان، در دستور کار جدی قرار گرفته است، اضافه کرد: بالغ بر 500 میلیارد از محل هدفمندی یارانه ها برای تقویت این پروژه جذب شده است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: از مدیرعامل آبفای کشور دعوت شده تا بازدیدی از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان داشته باشیم.

وی یادآور شد: احداث سه ایستگاه پمپاژ، برای این پروژه که تاکنون اقدامی در راستای اجرای آن نشده، در نظر گرفته شد که مجری طرح مشغول انجام آن است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه اقدامات جدی برای نهضت ملی مسکن در استان در حال انجام و پیگیری است، گفت: با الحاق 680 هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در استان، روند این طرح شتاب یافته است.

وی تصریح کرد: جلسات کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار در راستای نظارت بر بازار شب عید و تأمین کالاهای اساسی برای ماه رمضان، به طور منظم و مستمر انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پروژه سلامت در منطقه اسلامشهر همدان در دستورکار قرار گرفت

احداث پروژه سلامت در منطقه اسلامشهر همدان در دستورکار قرار گرفت