مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:172022-03-28ورزشي

بازدید 5000 نفر از جاذبه های همدان با اتوبوس های همدان گردی


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اعلام رایگان بودن خدمات همدان گردی، گفت: تاکنون پنج هزار نفر از جاذبه های همدان با اتوبوس های همدان گردی بازدید کرده اند.

- ایسنا/همدان سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اعلام رایگان بودن خدمات همدان گردی، گفت: تاکنون پنج هزار نفر از جاذبه های همدان با اتوبوس های همدان گردی بازدید کرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی بلاغی در حاشیه بازدید از ستاد خدمات سفر استان همدان، گفت: در راستای حمایت از فعالیت های حوزه گردشگری شهرداری همدان و به تبع آن سازمان فرهنگی هفت دستگاه اتوبوس گردشگری برای خدمت رسانی به شهروندان همدانی و گردشگران داخلی و خارجی در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه به هر نحو حداکثر استفاده از این اتوبوس ها صورت می گیرد و نمی گذاریم به هیچ عنوان راکد بماند و تا 12 فروردین خدمات ارائه می کند، افزود: در این ایام حدود پنج هزار نفر با استفاده از اتوبوس های همدان گردی شهرداری همدان از جاذبه های گردشگری بازدید کردند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: در این ایام علاوه بر شهروندان همدانی و گردشگران داخلی، گردشگران خارجی را نیز برای بازدید از جاذبه های گردشگری همراهی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 5000 نفر از جاذبه های همدان با اتوبوس های همدان گردی

بازدید 5000 نفر از جاذبه های همدان با اتوبوس های همدان گردی