مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:072022-03-28پزشكي

اهدای دستگاه «لاپاراسکوپی» توسط خیر سلامت به بیمارستان «بوکان»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان، محمد عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: این نخستین دستگاه لاپارسکوپی بیمارستان این شهرستان و دومین دستگاه از این نوع در استان آذربایجان غربی است که توسط خانواده نیک اندیش مرحوم گلاویژ ایلخانی زاده خریداری و اهدا شده است.

وی با قدردانی از اقدام شایسته این خانواده خیر بوکانی ادامه داد: خیران بازوان پر توان عرصه سلامت به شمار می روند که تاکنون خدمات بسیار خوب و فراوانی به بیمارستان بوکان ارایه و تجهیزات زیادی اهدا کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان افزود: دستگاه لاپاراسکوپی از جمله تجهیزات پزشکی مهم و مورد نیاز در انجام عمل های جراحی بسته است که در این نوع جراحی ها بیمار در کمترین زمان ممکن درمان و از بیمارستان مرخص می شود.

عباسی با بیان اینکه در سطح استان بعد از ارومیه بوکان دومین شهرستانی است که دارای این دستگاه است، اضافه کرد: مرحوم بانو ایلخانی زاده به خانواده خود وصیت کرده بود که دارایی هایش را برای امر خیر صرف کنند که این اقدام توسط داماد و عموزاده آن مرحوم که از خیران عرصه سلامت شهرستان بوکان هستند عملی و این دستگاه برای بیمارستان بوکان خریداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای دستگاه «لاپاراسکوپی» توسط خیر سلامت به بیمارستان «بوکان»

اهدای دستگاه «لاپاراسکوپی» توسط خیر سلامت به بیمارستان «بوکان»