مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:022022-03-28اجتماعي

تشدید گشت و کنترل مناطق محیط زیست استان مرکزی


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان مرکزی از تشدید گشت های یگان حفاظت محیط زیست در ایام نوروز خبر داد.

- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مرکزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اشاره به آماده باش کامل نیروهای این یگان در ایام نوروز از تشدید گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت در سطح استان خبر داد.

  جودکی افزود برای جلوگیری از وقوع تخلفات در حوزه شکار غیرقانونی و زنده گیری حیات وحش و یا ایجاد آلودگی ها و تخلفات زیست محیطی، در ایام نوروز گشت های حفاظتی محیط زیست مرکزی تشدید می شوند.

وی با اشاره به این که تمامی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان و پاسگاه های 15گانه محیط بانی تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل قرار دارند، افزود: هر ساله با فرا رسیدن  تعطیلات نوروزی تمهیدات ویژه ای از سوی یگان حفاظت محیط زیست استان جهت اعمال نظارت و پایش های مداوم در مناطق تحت مدیریت استان اتخاذ می شود.

مقابله با بروز زمین خواری در ایام نوروزی  جودکی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز زمینه برای بروز زمین خواری و تصرف غیر مجاز در مناطق ملی نیز وجود دارد و برخی از افراد در این روزها اقدام به کاشت درخت و یا دیوارکشی در زمین هایی بیرون از املاک خود می کنند؛ اما با نظارت و پایشی که یگان حفاظت محیط زیست دارد، در مناطقی که تحت حفاظت است از طریق تعامل با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید گشت و کنترل مناطق محیط زیست استان مرکزی

تشدید گشت و کنترل مناطق محیط زیست استان مرکزی