مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 07:122022-03-28اجتماعي

حوادث جاده ای در صدر مأموریت های هلال احمر اصفهان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر اصفهان با شروع طرح از روز 25 اسفند ماه تا روز هفتم فروردین ماه در مجموع 144 مأموریت امدادی را پوشش داده اند که حوادث جاده ای با 79 مورد در صدر این حوادث بوده است.

- علی محمدهاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طرح ملی جوانان هلال، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی با حضور و مشارکت بیش از 500 نفر از اعضای جوان با هدف ارائه خدمت به مسافران نوروزی در سرتاسر استان اصفهان از 25 اسفند ماه سال 1400 تاکنون با برپایی 17 پست ایمنی در حال اجرا است و تا روز هفتم فروردین ماه به 120 هزار نفر خدمات مختلف ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه 47 پایگاه امداد و نجات بین شهری داریم که یکی از آن ها امداد هوایی است، افزود: حدود هزار و 500 نفر پرسنل رسمی و نجات گر در طرح نوروزی هلال احمر همکاری می کنند.

محمدهاشمی بیان کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر اصفهان با شروع طرح از روز 25 اسفند ماه تا روز هفتم فروردین ماه در مجموع 144 مأموریت امدادی را پوشش داده اند که حوادث جاده ای با 79 مورد در صدر این حوادث بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در این مدت امدادگران اصفهانی در حوادث مختلف در سراسر استان به 647 نفر امدادرسانی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث جاده ای در صدر مأموریت های هلال احمر اصفهان

حوادث جاده ای در صدر مأموریت های هلال احمر اصفهان