مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 07:072022-03-28اجتماعي

رهاسازی خودروهای گرفتار در کولاک برف گردنه تکاب


سرنشینان 12 خودرو که ساعاتی پیش در گردنه برفی مایین بلاغ محور تکاب - شاهیندژ گرفتار کولاک شدید شده بودند، توسط نجاتگران جاده ای امداد رسانی و رهاسازی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جعفر سعیدی بامداد دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودروها متعلق به مسافران نوروری بودند که به دلیل لغزندگی جاده و بارش برف و کولاک نتوانستند به مسیر خود ادامه دهند و در گردنه سخت گذر مایین بلاغ در 35 کیلومتری تکاب گرفتار شدند.

وی اظهار کرد: امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر تکاب بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع شبانه به این محل اعزام و به این خودروها امداد رسانی کرده و آنها را به زنجیر چرخ مجهز کردند.

رییس هلال احمر تکاب ادامه داد: همچنین 2 خانواده که خودروی آنها در جاده برفی دچار مشکل شده و قادر به تردد نبود در پایگاه جاده ای هلال احمر در گردنه مایین بلاغ اسکان اضطراری بافته و از سرمازدگی نجات یافتند.

مسافران نوروزی از تردد شبانه در جاده های تکاب خودداری کنند دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب نیز گفت: با توجه به یخبندان و کولاک شدید در جاده های منتهی به تکاب و لغزنده بودن مسیرها، از همه مردم بویژه مسافران و گردشگران نوروزی تقاضا می کنیم از تردد شبانه و غیر ضروری در محورهای مواصلاتی شهرستان خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی خودروهای گرفتار در کولاک برف گردنه تکاب

رهاسازی خودروهای گرفتار در کولاک برف گردنه تکاب