مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 00:222022-03-27سياسي

لزوم به کارگیری ظرفیت شرکت های دانش بنیان در ستاد تنظیم بازار


موضوعی که با بیان راهبرد سال از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد باید با سرعت و دقت نظر بیشتری دنبال شود و در مباحثی که مرتبط با ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی است می توان از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کرد.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: موضوعی که با بیان راهبرد سال از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد باید با سرعت و دقت نظر بیشتری دنبال شود و در مباحثی که مرتبط با ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی است می توان از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کرد.

محمدمهدی اعلایی در کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین با اشاره به لزوم عرضه کالا در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: راه اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ماه مبارک رمضان می تواند به تنظیم بازار کمک کند و البته این نمایشگاه نباید محدود به مرکز استان باشد و باید در سراسر استان توزیع اقلام با قیمت مناسب انجام شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه و در بسترهای دیگر مردم را باید با فروشگاه های اینترنتی آشنا کرد، گفت: باید از ظرفیت فروشگاه های اینترنتی در راستای تنظیم بازار استفاده شود تا مردم با سهولت بیشتری محصولات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم به کارگیری ظرفیت شرکت های دانش بنیان در ستاد تنظیم بازار

لزوم به کارگیری ظرفیت شرکت های دانش بنیان در ستاد تنظیم بازار