مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 21:122022-03-27اجتماعي

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی: با متخلفین محیط زیست برخورد جدی می شود


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مناطق حفاظت شده دارای اهمیت زیست محیطی خاصی است و می بایست همانگونه که هست حفظ شود و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم که متصرفین و شکارچیان غیر مجاز به ثروت های ملی و استانی آسیب برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری آذربایجان غربی ، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در بازدید از تالاب کانی برازان مهاباد اظهار داشت: مناطق حفاظت شده استان دارای اهمیت زیست محیطی خاصی است و می بایست همانگونه که هست حفظ شود و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم که متصرفین و شکارچیان غیر مجاز به ثروت های ملی و استانی آسیب برسانند.

وی هدف از این بازدید را بررسی مسائل زیست محیطی در راستای صیانت از حقوق عامه عنوان کرد و گفت: تالاب بین المللی کانی برازان با وسعتی افزون بر 907 هکتار که در 30 کیلومتری شمال مهاباد واقع شده و زیستگاه گونه های مختلفی از پرندگان و جانوران است که به عنوان منطقه حفاظت شده دارای اهمیت زیست محیطی خاصی است و با متصرفین و شکارچیان این منطقه برخورد جدی می شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: منابع طبیعی استان جزیی از ثروت های خدادادی و حقوق عامه می باشند و دستگاه قضایی استان در راستای صیانت از آنها هیچگونه مماشاتی با متخلفین نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی: با متخلفین محیط زیست برخورد جدی می شود

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی: با متخلفین محیط زیست برخورد جدی می شود